دکوراسیون داخلی منزل

معرفی 10 سبک جذاب و پرطرفدار

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهمترین مراحل ساخت خانه شیک و دلنشین است. در این مقاله با 10 سبک پرطرفدار دکوراسیون داخلی به همراه خصوصیات رایج شان آشنا خواهید شد.

دکوراسیون داخلی برای طراحان و بازسازان خانه دارای اهمیت بسزایی می باشد؛ چراکه باید با تمام سبک های محبوب طراحی داخلی آشنا باشند تا نیازها و خواسته های مشتریان خود را برآورده سازند. اغلب اوقات مشتریان حتی سبک طراحی خاصی را که می خواهند را نمی دانند. حقیقت این اسست که هر سبک طراحی داخلی با سبک دیگر متفاوت است. اینجاست که دانش و تخصص شما در مورد سبک‌های مختلف طراحی داخلی پس از صحبت با مشتری و نگاهی به تصاویر الهام‌بخشی که جمع‌آوری کرده‌اند، به کمک شما می آیند تا بتوانید سبک طراحی آن‌ها را شناسایی کنید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی

انواع سبک دکوراسیون داخلی در جهان

دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی مدرن سبکی از طراحی داخلی است که در اوایل قرن بیستم ظهور کرد و همچنان الهام بخش طراحان داخلی معاصر است.

طراحی مدرن یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود. این سبک از معماری داخلی به طور خاص به یک جنبش زیبا شناختی تاریخی اشاره دارد، که در اوایل قرن بیستم رخ داد و تا اواسط آن ادامه داشت. اگر چه اغلب این سبک با سبک طراحی معاصر اشتباه گرفته می شود، یا به جای یکدیگر استفاده می شوند؛ طراحی مدرن سبک متمایز خود را دارد سبک طراحی مدرن بسیار خاص است، که توسط معمار مشهور آلمانی-آمریکایی لودویگ میس ون در روهه پایه گذاری شده است.

ویژگی های سبک طراحی مدرن

5 خصوصیت طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

  • خطوط تمیز

    خانه های مدرن، با خطوط تمیز، مستقیم و کمترین تزئینات ساخته می شوند.

  • دکور مینیمال

    دکوراسیون مدرن کارکرد را بر مد ترجیح می دهد. فضاهای مدرن عاری از شلوغی و تزئینات غیر ضروری هستند.

  • رنگ های خنثی

    پالت رنگی طراحی مدرن تک رنگ، خنثی و خاکی است.

  • پلان باز

    در کوراسیون مدرن برای تمایز بین فضاهای یک خانه پلان باز، از مبلمان به جای دیوار استفاده می شود. به عنوان مثال، یک آشپزخانه جزیره ای می تواند آشپزخانه را از اتاق ناهارخوری جدا کند، و یک مبل سکشنال می تواند تعریفی را برای یک اتاق نشیمن باز به ارمغان بیاورد.

  • سبک مبلمان

    استفاده از مبلمانی ساده در این سبک از طراحی، می تواند ظاهری مدرن به خانه شما ببخشد. روکش‌های چرمی، پارچه‌ای و چوبی (مانند آنهایی که برای ایجاد صندلی کلاسیک مدرن Eames در اواسط قرن استفاده می‌شود)، شیشه، کروم، استیل نیز روکش‌های محبوب مبلمان مدرن هستند.

دکوراسیون داخلی سنتی

طراحی داخلی سنتی یک انتخاب جاودانه در عین حال شیک و باکلاس است که هرگز از مد نمی افتد. به‌علاوه، می‌تواند تقریباً به هر فضای داخلی احساس پیچیدگی بدهد. از این رو، اگر علاقه مند به عتیقه‌ها و طرح‌های کلاسیک هستید، طراحی داخلی سنتی میتواند انتخاب مناسبی برای خانه شما باشد!

دکوراسیون داخلی سنتی

7 خصوصیت طراحی داخلی سنتی

  • مبلمان شیک با الهام از اروپا

    مبلمان سنتی مانند صندلی‌ها، مبل‌ها و میزها معمولاً دارای رنگ‌های چوبی تیره، جزئیات حکاکی‌شده پرزرق و برق، دکمه‌های تافت و خطوط منحنی چشم‌نواز می باشند.

  • مواد طبیعی

    در خانه های سنتی بسیاری از مواد طبیعی به ویژه چوب را مشاهده می کنید. معمولاً در این فضاها از پشم، پنبه، کتان، ابریشم و چرم در دکوراسیون داخلی آنها به چشم می خورد.

  • جزئیات معماری

    چوب‌کاری‌ های تزئینی، بیشتر معماری اتاق‌های سنتی را تشکیل می‌دهند.

  • اتاق های کاربردی و راحت

    اتاق های سنتی باید با وجود همه ظرافت و رسمی بودن، احساس آرامش و در خانه بودن را به شما القا کند. طراحی اتاق در این سبک راحت و کاربردی است و اغلب با پالت رنگ‌ های پایه و آرامش‌بخش رنگ آمیزی می شود.

  • پالت رنگی متنوع

    طراحی داخلی سنتی معمولاً دارای دیوارهای خاموش و خنثی است اما هنر و لوازم دکوری می‌توانند به افزودن رنگ‌های زیبا، مانند قرمز و سبز زیبایی را به این سبک از دکوراسیون داخلی اضافه کند.

  • ویژگی نور درخشان

    ویژگی های نور درخشان مانند لوسترهای کریستالی، شمعدان های نقره ای و آباژورهای زیبا برای طراحی داخلی سنتی ضروری هستند.

  • جزئیات چشم نواز

    یکی از عناصر چشم نواز در مورد سبک طراحی سنتی قطعاً ویژگی های جذاب و آراسته در جزئیاتی است که در کابینت، لامپ ها و حتی پایه صندلی ها می بینید.

دکوراسیون داخلی معاصر

دکوراسیون داخلی معاصر به طور کلی به عنوان یک روند در حال تکامل در معماری است، که فضای داخلی را به وسیله خطوط تمیز و پالت های رنگی خنثی به سمت سادگی و شیک بودن می برد و به شدت بر موادی مانند فلز، شیشه و سنگ صیقلی متکی است. شاید همه ما طراحی داخلی مدرن را با سبک معاصر اشتباه بگیریم، اگرچه شباهت‌هایی با هم دارند، اما دکوراسیون خانه معاصر کاملا متفاوت از سبک مدرن است.

دکوراسیون داخلی معاصر

8 خصوصیت طراحی داخلی معاصر

  • فضاهای نامرتب

    در طراحی معاصر همه چیز در مورد مینیمالیسم و ​​بی طرفی است. ایده سبک معاصر به این صورت است که همه چیز را شیک و ساده نگه دارید و در عین حال از نظر بصری جذابیت داشته باشد. در یک خانه معاصر، تعداد زیادی سطوح نامرتب و فضاهای خالی را مشاهده خواهید کرد. این بدان معناست که طراحان از خالی گذاشتن فضاهای باز ترسی ندارند.

  • پلان های باز

    هنگام برنامه ریزی یک فضای کوچک معاصر، باید پلان باز را انتخاب کنید. یک پلان باز نه تنها این حس را ایجاد می کند که یک منطقه بزرگتر است، بلکه به خانواده هایی که دارای کودکان یا حیوانات خانگی هستند نیز اجازه می دهد تا به کل اتاق را هنگام آشپزی یا تمیز کردن دید داشته باشند.

  • اشکال ساده و هندسی

    شکل های ساده و هندسی جزء اساسی طراحی داخلی معاصر هستند. خطوط ساده، با تزئینات و به هم ریختگی کم در دکوراسیون داخلی سبک معاصر بیشتر دیده می شود.

  • آشپزخانه و حمام مرمر

    سنگ مرمر یکی از گران ترین و مجلل ترین مصالح ساختمانی ای است که در طراحی داخلی معاصر طرفداران زیادی دارد.

  • رنگ های با کنتراست بالا

    استفاده از رنگ های متضاد می تواند حسی معاصر ایجاد کند یا می توان از آن برای دادن حس مدرن به فضای داخلی استفاده کرد.

  • مبلمان مینیمالیستی

    هنگام انتخاب مبلمان و دکوراسیون برای طراحی مینیمالیستی، شکل ها و رنگ های ساده را در نظر بگیرید. مبلمان تک رنگ در این سبک از دکوراسیون داخلی عالی به نظر می رسد. این مبلمان علاوه بر سادگی فضا، جذابیت بصری  فضای شما را نیز اضافه می کنند.

  • پنجره های شیشه ای از کف تا سقف

    دیوارهای شیشه ای روشی شیک و کاربردی برای تقسیم فضاهای داخلی هستند. این پنجره و شیشه ها اجازه می دهند نور طبیعی راحت‌تر در خانه جریان یابد، که این امر یک امتیاز مثبت برای صاحبان خانه هایی است که ترجیح می‌دهند با هر بار وارد شدن به اتاق، چراغ‌ها را روشن نکنند.

  • نورپردازی توکار

    نورپردازی توکار یک عنصر ضروری در طراحی داخلی معاصر است. چراغ‌های فرورفته، چراغ‌هایی هستند که در سقف کار شده‌اند و راهی عالی برای افزودن نور محیط به اتاق بدون اشغال فضای میز یا کف هستند.

دکوراسیون داخلی صنعتی

سبک طراحی خانه های صنعتی با الهام از کارخانه های تغییر کاربری انقلاب صنعتی شکل گرفته است. عناصر معماری آشکار مانند لوله، آجر، بلوک پازلی، بتن و فلسفه طراحی مینیمال از المان های سبک صنعتی می باشد. این سبک طراحی داخلی همچنین شامل لامپ های ادیسون، پلان های باز و پالت رنگ سرد و خنثی است.

مقاله پیشنهادی : چگونگی رنگ آمیزی دیوار آجری را بخوانید

طراحی داخلی صنعتی

7 خصوصیت طراحی داخلی صنعتی

  • پالت رنگ خنثی

    در دکوراسیون داخلی صنعتی مانند سایر طرح های مینیمالیستی به سادگی از سایه های سفید استفاده نمی کنند؛ بلکه از طیف رنگ های سفید، خاکستری، سیاه و همچنین رنگ های خنثی قهوه ای استفاده می کند.

  • استفاده از نور طبیعی

    دکوراسیون صنعتی معمولاً دارای پنجره‌های طبیعی بزرگ با شیشه‌های سیاه است که گاهی اوقات به صورت شبکه‌ای هستند.

  • مصالح معماری قابل مشاهده

     سبک صنعتی به طور معمول دارای پلان های باز و سقف های بلند است و به جای استفاده از دیوار رنگ شده یا کاغذ دیواری، از دیوارهایی با آجر اکسپوز، کف بتنی، لوله های صنعتی و کانال های قابل مشاهده استفاده می کنند.

  • استفاده از وسایل تغییر کاربری

    میز قهوه چوبی با چرخ های کرچک، قفسه کتاب ساخته شده از مواد اصلاح شده و میزهای نهارخوری تغییر کاربری داده شده؛ جزء اصلی سبک صنعتی و راهی عالی برای وارد کردن عناصر طبیعی به مواد سنگین فلزی هستند.

  • استفاده از لامپ

     لامپ های ادیسون که به صورت تکی یا در یک گروه تزئینی به عنوان لوستر آویزان می شوند، از عناصر رایج دکوراسیون خانه های صنعتی هستند.

  • خطوط گرافیکی

    استفاده از خطوط گرافیکی در دکوراسیون داخلی صنعتی بسیار رایج است. در این سبک از معماری بیشتر از خطوط و الگوهای حلزونی و گرافیکی استفاده می شود.

  • استفاده از پارچه های طبیعی

    استفاده پارچه هایی مانند چرم یا کتانی در این سبک از دکوراسیون داخلی، هم برای مبلمان و هم برای پرده ها گزینه ای مناسب می باشد.

دکوراسیون داخلی انتقالی یا ترنزیشنال

شما یک فرد سنتی هستید یا مدرن؟ یا شاید سلیقه ای در این بین دارید؟ اگر احساس می کنید سلیقه تان در میان این دو سبک است، ممکن است زمان آن رسیده که سبک طراحی داخلی انتقالی را برای دکوراسیون داخلی فضای خود انتخاب کنید. طراحی داخلی انتقالی ترکیبی از سبک سنتی و مدرن است. کنار هم قرار دادن المان هایی از سبک های مختلف طراحی، طرحی منحصر به فرد ایجاد می کند که سبک کلاسیک را با حسی منسجم و مدرن به روز می کند.

طراحی داخلی ترنزیشنال

6 خصوصیت طراحی داخلی انتقالی یا ترنزیشنال

  • رنگ دیوار داخلی

    در این سبک دیوار ها بدون طرح های پررنگ هستند و برای رنگ کردن دیوار از رنگ های طبیعی خاکی یا از دیوار پوش های طبیعی مانند پانل های چوبی یا پرده های بامبو استفاده می کنند.

  • کفپوش های چوبی

    سبک انتقالی بر کفپوش های چوبی سنتی و منسوجات مینیمالیستی تکیه دارند. چوب طبیعی بافت دار ظاهر سنتی را برجسته می کند که به راحتی با سایر ویژگی های مدرن خانه شما ترکیب می شود.

  • پنجره ها

    رنگ‌های سفید، بژ کم‌رنگ و رنگ‌های خنثی گرم معمولاً بهترین رنگ‌ها برای تزئینات پنجره هستند. پنجره های الهام گرفته از سبک انتقالی دارای ویژگی های مانند تزئینات کرم رنگ و ویژگی های معماری به سبک آنتیک در زیر پنجره ها هستند.

  • مبلمان ترکیبی

    دکوراسیون داخلی انتقالی ترکیبی از مبلمان مدرن، سنتی و معمولی است. این سبک یک نسخه بروز شده از سبک طراحی کلاسیک در نظر گرفته می شود. چیدمان‌های زاویه‌دار مبلمان مانند قسمت‌های مقطع L شکل و میزها و صندلی‌های نهارخوری گرد کاملاً دکور سبک انتقالی را مشخص می‌کنند.

  • کابینت

     برای آشپزخانه، کابینت های خاکستری استیل کاملاً با ویژگی های خانه مدرن ترکیب می شود. آشپزخانه های سبک ترانزیشنال اغلب دارای کف چوبی هستند که به ویژه برای این رنگ کابینت مناسب می باشد.

  • نورپردازی

    اگر به حس طبیعی‌تری علاقه دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ یک دکور چوبی یا یک چراغ شیشه‌ای ساده بروید که در میان مبلمان سنتی به خانه شما پیچ و تاب غیرمنتظره ای می بخشد. از طرف دیگر، اگر چیزی جسورتر و منحصر به فرد می خواهید، شاید یک لامپ مدرن با سایه درام بهترین گزینه باشد.

دکوراسیون داخلی روستیک یا روستایی

طراحی داخلی روستیک یا روستایی نشان دهنده یک سبک طراحی طبیعی، خشن، قدیمی و غیررسمی است. سبک روستیک دارای دسته بندی گسترده ای است و طیف وسیعی از تغییرات در سبک های مختلف را از جمله توسکانی، ساحلی، کلبه و روستایی مدرن شامل می شود. در این سبک تمام وسایل به صورت ارگانیک به کار برده می شوند و حسی از زمان های گذشته را القا می کند که مردم اقلام را تغییر کاربری می دادند یا آنها را از ابتدا می ساختند. بیشتر چیزها مستقیماً از زمین می آمدند و بنابراین طبیعتی ارگانیک و روستایی دارند.

دکوراسیون داخلی رستیک

4 خصوصیت طراحی داخلی روستیک

  • مواد خام و طبیعی

    ویژگی این سبک استفاده از مواد طبیعی که شامل چوب طبیعی، کاشی یا سنگ در کف، تیرهای چوبی در سقف، دیوارهای آجری، شومینه یا قاب های چوبی در یا پنجره می باشد ( میتوانید برای خرید هوشمندانه به مقاله انتخاب آجر رجوع کنید).

  • مبلمان چوبی و آنتیک

     از مبلمان های بزرگ بیشتر در طراحی داخلی روستیک استفاده می شود. ادغام کردن مبلمان ساخته شده از چوب احیا شده، با قطعات قدیمی، جذابیت بصری و جذابیت روستایی زیبا و دنج بودن را در این سبک به فضای شما اضافه می کند.

  • منسوجات بافت دار و ارگانیک

     هنگامی که مبلمان شما در جای خود قرار گرفتند، پارچه های طبیعی، بدون طرح و بافت دار، گزینه ای مناسب برای پرده ها و فرش ها در طراحی روستیک می باشد که گرما و آرامش روستایی را به فضای شما می بخشد.

  • استفاده از فلزات مات

    بهتر است از درخشش و درخشندگی در سبک روستیک خودداری کنید. در عوض، هنگام انتخاب وسایل روشنایی و سخت افزار، فلزات مات را انتخاب کنید. برای مثال، سخت‌افزارهای فلزی و صنعتی تغییر کاربری داده شده، حس قدیمی‌تری را به شما می‌دهند.

دکوراسیون داخلی بوهمین

طراحی داخلی بوهمین می‌تواند جان تازه‌ای را به هر فضایی ببخشد و با زیبایی‌شناسی خلاقانه و التقاطی انرژی فضای مد نظر را بالا ببرد . سبک بوهمین تقریبا همیشه پرطرفدار است و به اندازه کافی برای هر فضایی مناسب است. به طوری که می توان در هر مکانی، صرف نظر از هر سلیقه ای از این سبک در طراحی استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی بوهمین

4 خصوصیت طراحی داخلی بوهمین

  • بیان ایده بصورت بصری

     ایده اصلی در سبک بوهمین، بیان یک داستان بصری از جایی که بوده‌اید و چیزی که دوست داشته‌اید است. عناصر طبیعی موضوع رایج سبک بوهو هستند؛ از عناصر طبیعی می توان به گیاهان گلدانی، سنگ، پر و لانه گرفته تا ظروف سنگی روستایی اشاره کرد.

  • پالت رنگی طبیعی

    طراحی کلاسیک بوهمی از رنگ‌های فراوان استفاده می‌کند، در حالی که طراحی مدرن‌تر از سبک بوهو بر رنگ‌های خنثی و خاکی تمرکز دارد. رنگ های جواهر مانند یاقوت کبود، زمرد، یاقوت سرخ و آمتیست می تواند رنگ های الهام بخش در این سبک باشند.

  • نور طبیعی

     در سبک بوهمین پنجره‌های خالی یا کم‌آذین ‌شده انتخاب می شود که به نور خورشید اجازه ورود داده شود و نور عنصر اساسی طبیعت همیشه در فضا حضور داشته باشد.

  • سبک مبلمان

     در این سبک از مبلمان دست دوم / قدیمی، مخمل خواب دار، رنگ های اشباع استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی مینیمالیست

طراحی داخلی مینیمالیستی بسیار شبیه به سبک طراحی داخلی مدرن است و شامل استفاده از ملزومات ساده برای ایجاد فضایی ساده و نامرتب است. این سبک با سادگی، خطوط تمیز، و پالت تک رنگ معرفی می شود. معمولاً یک پلان باز، نور زیاد و مبلمان کاربردی را با هم ترکیب می کنند و بر تعداد انگشت شماری از عناصر ضروری در این سبک تمرکز می شود.

دکوراسیون داخلی مینیمالیست

4 خصوصیت طراحی داخلی مینیمالیست

  • ملزومات خالی

    رویکرد سبک مینیمالیستی به این گونه است که تنها از عناصر ضروری استفاده می کند و تزئینات بیش از حد وجود ندارد. در عوض جزئیات اندکی که استفاده می‌شوند، پیچیده نیستند و به‌طور هماهنگ با محیط ترکیب می‌شوند. این جزئیات ممکن است به شکل یک اثر هنری منفرد باشد که دیوار اتاق نشیمن را تزئین می کند، یا یک گلدان زیبا که در بالای میز نهارخوری قرار می گیرد.

  • مبلمان

    مبلمان و لوازم جانبی مینیمالیستی بر عملکرد و کاربردی بودن تمرکز دارند.

  • خطوط تمیز

    اثاثیه و لوازم جانبی طرح دار یا تزئینات بسیار دقیق در این سبک از طراحی داخلی کاربرد ندارد. در عوض، تمرکز این سبک بر سادگی و شکل وسایل می باشد. نیمکت ها و سطوح شفاف و تمیز، دیوارهای لخت با حداقل آثار هنری و از بین بردن درهم و برهمی، برای ایجاد یک فضای مینیمالیستی ضروری است.

  • پالت تک رنگ

    استفاده از طرح رنگی تک رنگ متشکل از رنگ های سفید، بژ و خاکستری نشانه ای از فضاهای با طراحی مینیمالیستی است.

دکوراسیون داخلی هالیوود ریجنسی

سبک هالیوود ریجنسی در اواسط قرن بیستم از کالیفرنیا و از خانه های مجلل ستارگان سینمایی سرچشمه می گیرد. استفاده از رنگ های صورتی، فیروزه‌ای، زرد، سبز زمردی، سیاه و سفید بارزترین علامت تجاری این سبک است. این طراحی داخلی پر زرق و برق هالیوود با چیدمان های باز، پالت رنگی با کنتراست بالا، و نحوه ترکیب نمایشی تعریف می شود. خطوط و جزئیات زیبا و به اشتراک گذاری آن زیبایی با دیگران نکته ای است که در طراحی هالیوود ریجنسی به آن توجه شده است. سیاه و سفید پایه محبوبی برای پالت رنگی در این طراحی است که با رنگ های جواهری یا رنگ های روشن ادغام می شوند.

طراحی داخلی هالیوود ریجنسی

3 خصوصیت طراحی داخلی هالیوود ریجنسی

  • نور

    هنگامی که صحبت از نورپردازی به میان می آید، سبک هالیوود ریجنسی نور را با یک لوستر به نمایش می گذارد؛ بنابراین یک آویز طلایی در مرکز اتاق برای این دکوراسیون گزینه مناسبی می باشد.

  • سبک مبلمان

    در این سبک از معماری داخلی از مبلمان با پارچه مخملی، سبک ویکتوریایی، ابریشمی و ساتن استفاده می شود.

  • خطوط تمیز

    اثاثیه و لوازم جانبی طرح دار یا تزئینات بسیار دقیق در این سبک از طراحی داخلی کاربرد ندارد. در عوض، تمرکز این سبک بر سادگی و شکل وسایل می باشد. نیمکت ها و سطوح شفاف و تمیز، دیوارهای لخت با حداقل آثار هنری، و از بین بردن درهم و برهمی، برای ایجاد یک فضای مینیمالیستی ضروری است.

  • پالت رنگی

    رنگ های پررنگ، بنفش، قرمز، فیروزه‌ای، طلایی رنگ های استفاده شده در دکوراسیون داخلی سبک هالیوود ریجنسی می باشد.

دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

طراحی داخلی اسکاندیناوی یکی از محبوب ترین سبک های خانه در دهه های اخیر است. این سبک طراحی به خاطر پالت رنگی خنثی، دکوراسیون خاکی و سبک ساده اش شناخته شده است. سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی با الهام از دکوراسیون داخلی گروهی از کشورهایی که با هم به عنوان اسکاندیناوی شناخته می شوند، پدید آمده است. از جمله این کشورها می توان به سوئد، دانمارک و نروژ اشاره کرد. این سبک از طراحی داخلی سابقه ای طولانی دارد و در دهه 1950 مورد توجه بین المللی قرار گرفت. تقریباً همزمان با جنبش مدرن در اروپا و آمریکای شمالی ظهور کرد. سبک اسکاندیناوی یک سبک طراحی با ایده های اصلی سادگی، مینیمالیسم و ​​عملگرایی می باشد.

دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

3 خصوصیت طراحی داخلی اسکاندیناوی

  • سادگی

    طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی به زیبایی شناسی ساده و نامرتب خود شناخته شده است. این طرز فکر و سبک زندگی به افراد خانه اجازه می دهد تا زندگی بدون محدودیت و عاری از هر گونه حواس پرتی جسمی و ذهنی داشته باشند.

  • طبیعت

    اسکاندیناوی ها برای ارتباط عمیق خود با طبیعت ارزش قائل هستند، بنابراین مواد طبیعی فراوانی را در طراحی داخلی اسکاندیناوی خواهید دید.

  • رنگ های خنثی

    یکی از مهمترین ویژگی های طراحی داخلی اسکاندیناوی استفاده از پالت رنگ خنثی و روشن است.

برای دکوراسیون داخلی منزل ، انتخاب شما کدام سبک است ؟

مقالات اخیر

آجر پازلی
آجر پازلی
آجر پازلی و آینده
تاریخچه آجر
ساخت و ساز بصرفه
آجر پازلی و طبیعت
12
0 پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *