آجر پازلی چیست ؟

آجر پازلی یا بلوک‌ پازلی که به عنوان آجر سبز نیز شهرت پیدا کرده اند، در زبان انگلیسی با نام “CSEB” که مخفف Compressed Stabilized Earth Blocks یعنی بلوک های حاصل از خاک فشرده شناخته می‌شوند. این نوع آجر علاوه‌بر مزیت‌های ظاهری دارای برخی ویژگی‌های فیزیک درونی نیز هستند، که این عوامل دلیل فراگیری و کاربرد آجر پازلی در ساخت‌و‌ساز‌های جهانی اخیر شده‌است. برای پاسخ به این سؤال که مواد اولیه آجر پازلی چیست؟ باید بگوئیم آجر یا بلوک‌های پازلی، از خاک فشرده یا پسماند معادن با درصد کمی سیمان تولید می شوند.

مزایای آجر پازلی

فواید استفاده از آجر پازلی چیست؟

کاهش تمام هزینه ها

چه تولید کننده باشید چه مصرف کننده، سود کرده‌اید!

راحتی کار

بدون ملات و تنها با چسب؛ مستحکم بسازید!

پایداری در زلزله

تحمل استرس 30 مگاپاسکال و فشار مستقیم 76 کیلو نیوتن!

عایق دما و ضد حریق

ثبات ایمنی در حرارت‌های بالا و انتقال حرارت نزدیک به صفر

افزایش سرعت روند کار

چیدمان آجرهای پازلی بسیار آسان است و روند کار را سرعت می‌بخشد

قابلیت عملیاتی بالا

با تمام اقلیم‌ها سازگار است و در تمام نقاط قابل تولید است

آخرین مقالات آجر پازلی

جایگزین دیوار آجری

جایگزین دیوار آجری

ممکن است تا به الان این تصور را داشته‌اید که بهترین گزینه برای دیوار چینی آجر است! اما ما در این مقاله با معرفی بهترین مصالح جایگزین دیوار آجری، مثال‌های نقض این باور را بررسی خواهیم کرد.
خواص آجر

خواص آجر (خواص فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی)

آجر از دیرباز به دلیل انعطاف پذیری، استحکام و طول عمر بالا یکی از پرکاربردترین مصالح بوده است. آشنایی با خواص آجر این امکان را فراهم می‌آورد، تا از آجر مناسب در جای مناسب استفاده شود.
آجر آنتیک

آجر آنتیک چیست؟ (کاربردها، مزایا و معایب)

آجر آنتیک یکی از انواع آجر نمای نسوز است که با توجه ظاهر زیبای آن و مزایایی که دارد کاربرد گسترده‌ای در نما سازی دارد و در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم.

راه حل تولید آجر پازلی

برای تولید آجر پازلی نیاز به خط تولید حرفه ای با تیراژ تولید بالا نیاز دارید، کاملترین خط تولید تمام اتوماتیک آجر پازلی را برای شما فراهم کرده ایم